bravo

Nu ska jag återuppta listan som jag la ut för ca 1,5 vecka sedan.
Då hade jag kris om pengar och titta vad livet har styrt upp sig för mig :)

  • Katterna ska ha mat
  • Jag ska ha mat
  • Mina skor som jag köpte för 2 månader sedan har hål rakt igenom sulan
  • Jag vill beställa kläder från Junkyard
  • Min blonda utväxt måste bort
  • Betala hyran
  • Måste köpa tallrikar, äter på papperstallrikar just nu (små ena) ugg!!
  • Jag vill på bio och se Batman
Ja, Junkyard kan jag skippa och Batman är redan bokat på tisdag :)
Lösningen med tallrikar blev en plasttallrik.... det får duga tills jag köper riktiga grejjer!

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0