Fynda

Det roliga då man flyttar är att man upptäcker vissa saker som man helt hade glömt bort att man hade.
Det kan iof vara lite jobbigt också för man hittar massa saker som man tänker
 "Vafasen har jag en sån här för?"
och måste därför rensa bort en del grejjer också.
Men min i min skivsamling hittar jag mycket skoj som jag glömt bort.
Men nu får dom spelas om och om igen.

Travis - The invisible band
Bright Eyes - Fevers and Mirrors


Jo jag gick på stan i måndags för att köpa lite smågrejjer.
Köpte då en tröjja på Gina och fyndade även en söt klänning för 49:-.
Gick på Lindex och provade bh. Något som är det tråkigaste att göra men jag behövde en ny.
Så jag hittade en för 199:-. Men när jag kom till kassan så sa hon att dom glömt märka den som en reavara så halva priset plus att dom hade halva reapriset just då. Så 49:- kronor för en bh... VÄRT!!

Säg hej till Jenny
Postat av: Erik Keding

Så va det när jag flyttade också, hittade massa jag inte mindes att jag hade!



Svar: TACK!!!

2008-08-07 @ 10:36:53
URL: http://theartist.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0