haparanda

Vilket tjohej! Jag hade en jättetrevlig kväll med Jessi på bion igår.
När jag kom hem blev det sängen dirr. För upp kl 7 för att borsta tänderna och sådant.
Iväg med bussen som för övrigt tog för lång tid för mitt tålamod att nå fram till haparanda.
Jag träffade Tolle och även hans mamma. Ja lite kaffe för att piggna till sen blev det fullt rejs för jag och Jonas.
Det tog låååång tid att ta sig igenom och när kvittot var skrivet så var jag nöjd att jag kom undan så billigt :P
Småkrams som man behöver och vissa som man inte behöver, men det hör saken till:)

Vi hann en sväng på Alko också. Sen körde Jonas hela vägen till Pite då jag bytta av honom och fick köra Automat för första gången i mitt liv. Praktiskt och inte alls så tokigt som jag trott.

Sen styrde Jonas festkväll hos sig som var trevlig. Vi drog ut på Olles. Lite folk men jag var glad ändå.
Ja så nu sitter jag här och funderar om sängen saknar mej. Eftersom den inte har någon talförmåga så antar jag att den saknar mig lika mycket som jag saknar den.

Har några få bilder som jag få visa upp imorgon, för just nu är jag för lat.....

Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Jag kommer till Toronto typ 19.00 imorrn kväll. Sverigetid alltså. Jag landar 13.00 lokal tid där borta.



Undrar vad man kan göra en fredagkväll i Toronto.. ;)

2008-08-28 @ 08:06:37
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/
Postat av: Rolle

Lite folk, men du hittade ju ett och annat guldkorn ;P

2008-08-29 @ 04:04:08

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0