Ledsen

Jag har massa bilder från igår, men jag är för lat nu för att lägga upp dom.
Varför kan man inte ladda upp flera bilder på en gång?
Tar ju en evighet och folk bir ledsna, som jag:(

Säg hej till Jenny
Postat av: Sanna

Hoppas du har en trevlig helg :)

2008-08-30 @ 16:54:30
Postat av: Anna O

Jag råhåller med!! Jag mejlade till Ann-Louise på deras support och sa det till och med. Mejla du med och säg att nu får det förfan vara nog! Nån måtta får det väl ändå vara!

Var sådär Jenny-arg som bara du kan.

2008-08-30 @ 22:57:10
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/
Postat av: Rolando

Ta i så hårt du kan så kanske det går? :]

2008-08-31 @ 10:30:32

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0