Mat mat mat

Det är ju Matfest!
Då kan man ju inte sitta hemma.
Nej upp med dej Jenny, här ska vi bli feta!
Men det där med Langos var ju inte min grej upptäckte jag på vårmässan.
Det var ju baaaara klet och fett!!

I Hultsfred så sålde dom stooora baguetter med ett grillspätt i och en massa vitlöks sås.
Jag lovar er.. det var så jäääävla gott!

Nog med mat. Kolla in så snygg den här var.. väggdekorationen alltså!!
Jag har dock för lågt i taket och för små väggar för att det skulle rymmas hemma hos mig.
Ska leta upp något annat snyggt :)


                                                                                                      

Säg hej till Jenny
Postat av: Elin

Det var typ råfränt ju. Tänk vad det finns modiga människor som vågar prova sånna där saker

2008-08-22 @ 18:46:01
URL: http://elusen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0