Nu var det slut på det roliga

Jag är väldigt dålig på att skriva just nu.
Den lediga veckan har tagit kål på mig. Men om 3 timmar börjar jag jobba igen.
Drog på myrornas idag. Där fanns det iiiinget jag ville ha för tillfället.
Däremot har internet en massa saker jag vill ha. Beställa, javisst!

Men jobb, det behövs. Här ska det sparas till en resa förhoppningsvis.
Jag och Johanna har tänkt dra till London några dagar då vi har tid.
Sen har jag tänkt dra några fjällenresor i vintern.

Visst är sommaren slut nu?? För jag tror alla börjar gå in i sina lyor igen.
Va tråkigt...

                                                                                                          Jenny

Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Ja visst är det tråkigt att livet från gatorna försvinner..

2008-08-18 @ 20:30:04
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: L.A pinglan

Nej poolen ar ren jag lovar!

Stor och fin och bade grund och djup.



Jag gillar den skarpt!



De har aven en poolkille Keith som komme roch rengor den en ggn i veckan, nej Keith ar inte het.

He's not doable ;)

2008-08-18 @ 22:18:56
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0