Onsdag

Jag kom som vanligt till jobbet kl 23.00 igår.
Men så kom jag ju på det att jag skulle börja 22 för att hinna städa några rum innan gästerna som
skulle bo där skulle checka in. Stressigt blev det.. men jag hann :)
Sista natten med Jessi nu ikväll.  Hon hade ju gärna fått jobba hela veckan tycker jag!

Min cykel tog verkligen en semester och lär nog inte komma tillbaka.
Saknar den. Speciellt en dag som denna. Gick nämligen och handlade och bära hem
tunga ica-kassar är inte roligt.
Blodpudding är förresten underskattat.  Det är ju verkligen jättegott:)

2 avsnitt kvar av första säsongen av Gilmore. Måste springa förbi Johanna och hämta nr 2 :P

Säg hej till Jenny
Postat av: Jottan

Dåligt av dig vännen att inte vinka och se glad ut när man tutar på dig!

Nästa gång ska jag låta bli att tuta och köra iväg ;-)

2008-08-20 @ 19:14:37

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0