Wilma

Igår gick jag en vandring på stan med Emma.
Sen gick jag hem och var lat resten av kvällen.
Såg film för hela slanten, Clockwork Orange
och sen kom Magnus förbi och såg The Hooligans med mej.

Steg upp och gick över till Anton som bjöd på lunch,
kinamat. Mums!
Sen har jag och hans hund Wilma hängt hela dagen.
Såg några avsnitt Gilmor och tog en 2,5 timmes promenad.
Strax kommer Jessika, yey vi ska på bio.
Batman och biopopcorn!


Imogon blir det ingen sovmorgon dock.
Ska nämligen på Ikea. Wee :D
Ja, jag ska åka buss til och springa vilse där med Tolle.
Åker med han hem..

Kom att tänka på en grej.
 Tror ni att det finns någon som varit in på Ikea
och kommit hemtomhänt?
Det är väl helt omöjligt?




Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Tjoho IKEA!

Undrar om det finns i Canada..

Det måste jag helt seriöst kolla upp.

2008-08-27 @ 09:12:41
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0