Förferre, Utgång, Efterferre & Hemgång

Kvällen igår var jätteskön.
Drog till Jonne på förfest där det var massa skönt folk.
Nån granne var dock inte så nöjd på volymen från Jonnes lägenhet så vi alla fick dra.
Drog ut på Stat och träffa ännu fler sköna filurer.
Efterfest hos Wallmark med charader. Det var hur kul som helst :P
Robin hade långt hem så han fick sova hos mig.
Vi lirade tv-spel och såg sällskapsresan innan vi small av sådär vid 5-tiden.

Jag lovar, det var tungt att stiga upp och jobba kl 8.00!!
SKYLL MEJ SJÄLV JAAA!!


Bilder från förferren har jag iaf.




















Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

helvete jenny, att du palla jobba! jag orkar aldrig.

2008-08-07 @ 19:40:16
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: en ostkrok i LA

hahhah, skona pics, jag gillar de med frippan. Skon volym liksom..

2008-08-08 @ 01:27:34
Postat av: sebbe

Hade jag inte känt peter hade jag varit 100% på att han har peruk. Och vem av rockersystrarna var de ? Jessica eller Sara ? dom ser fan likadana ut :P

2008-08-08 @ 13:00:39
Postat av: Elin

Crazy bilder. Haha, verkar ha hur sköna fester som helst. Jag är imponerad av alla er som orkar ha efterfest och typ aldrig sover. Jag är ju knäckt redan kl 01.00 om ens så sent:P

2008-08-08 @ 23:54:50
URL: http://elusen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0