Dagen blev inte som jag tänkt

Dagen var planerad som så att
vi skulle byta utrustning i backen idag några stycken.
Jag skulle prova på skidor.
Var råååpeppad...
Var himla länge sen jag åkte de alltså.
Men till min besvikelse då jag vaknar
så hör jag hur det blåser som satan och regnet bara öser ner.
Så det blev ingen åkning alls idag.

Jag och Malin tog en promenad i slasken
och nu sitter jag på peppes med Sofia och
hennes sambosar.

Regn = Bajs

Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Ja regn ÄR bajs.

Det är typ ingen snö kvar här hemma, eller ja lite, men inte alls mycket, halkigt slask och blött.



Me no like.

2008-12-19 @ 09:37:39
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0