Jul, jul, strålande jul

Julafton:
Hade jättetrevligt ute i vita huset.
Jag käkade så att jag sprack och vi blev
en himla massa filurer och kom inte
hem förrän vid 2.


Juldagen:
Enda dagen som jag var ledig
men ställde upp och körde till Ål
för å hämta mjölk.
Hann ändå åka några härliga åk i backen
men nu kryllar det av turister
och sånna där som svänger över hela backen
och som man blir tokig på!

Hör här: Jag åkt skidor för första gången
på säker 10 år och det var riktigt skoj.
Så det blir att byta nån annan dag också.


Drog till Tuv hos Jocke, Johanna, Matilda & Erik
för att basta och käka ris alá malta.
Jag badade även i snön och fick en härlig
adrenalin-kick.
Sen drog vi till Hybel-huset som ligger
nästan där jag bor.

Bilder kommer....

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0