3 Dagar kvar

Internet har varit ur funktion!
Men jag fixade det, jävla ip-adressen som försvunnit från routern.
Varför det kan man ju fråga sej!?

Hursohelst, sett lite filmer.
Igår såg jag Control. Den var bra.
Sen har jag även sett Clerks ett och två. Har sett dom förr och dom är så himla bra :D
Var på stan med Johanna idag. Köpte en tröja som kan va bra att ha med sig på luffen.
Det är bara 3 dagar kvar. Börjar smått få lite panik!

Sen var jag förbi katterna och Sebbe ikväll och hängde där ett tag.
Jag har dessutom fått tag i hyresvärden till en lägenhet på älvsbacka.
Inte helt omöjligt att jag får den. Han skulle höra av sig nån dag.
Hoppas hoppas, håll tummarna! Så då har jag nånstans att ta vägen då jag kommer hem :)
Han ska väl bara kolla upp så att jag inte är kriminell eller nåt!

Ska jobba inatt. Så hej!


Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0