Eiffeltronet

Jag såg i tidningen
att nu finns det en chans
för mig att åka billigt utomlands.
Det är bra för mig,
men synd om dig (mhmmm)
För om jag ser dig le,
mot nån annan kis,
tar jag planet till Paris
Jag bor på hotell
för en kväll, skyll dig själv!

Jag tänker hoppa, ner från Eiffeltronet
om du sviker mig
för jag ska hämnas, om jag lämnas
ensam utan dej.
Jag tänker hoppa, ner från eiffeltonet
om du lurar mig,
men jag hoppas att jag stoppas i hissen
upp av dig.



Säg hej till Jenny
Postat av: Sara

Vännen!!

Jag blev så himla glad av ditt mess, underbart att höra av dig!



Oj så du kommer att ha saker att berätta, vi kommer att behöva typ en BiB den kvällen vi ska uppdatera varandra på allt som hänt och skett..



Ha så kul och ta hand om dig!

2008-07-14 @ 05:14:58
Postat av: Anna O

Ted och Kenneth säger det alltid bäst på nåt sätt.

2008-07-14 @ 09:58:10
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Elin

Så underbart att vara i Paris. Kul att du har hittat folk att hänga med. Ska bli svårt att se var du hamnar härnäst:)

2008-07-14 @ 10:14:25
URL: http://elusen.blogg.se/
Postat av: Jottan

Herre jisses så underbart! Passa på att fota i sinne!!!

2008-07-14 @ 16:05:32
Postat av: Martha

Vilka fantastiska upplevelser för dej, Lycka till i fortsättningen.kram "svärmor"

2008-07-14 @ 16:31:51
Postat av: Gerrit



Bonjour Jenny,

je te souhaite de Paris a plu?

Où en êtes-vous grad? =)

Je voudrais maintenant à partir de la 1.8 à Münster.

Puis les gens gentils alimentent. :)

Merci pour la musique, les deux groupes entendent bien!

salue chers

gerrit =) haha

2008-07-15 @ 14:41:03

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0