Inget flyg för mig

Det blev inget parapente för mig. Vädret är kiss idag så adet ställdes in.
Jag och Anne hade det skoj igår ute på krogen här igår. Hon hade nog trevligast
senare på kvällen ;)
Imorn drar jag vidare. Blir Milano en natt och sen till Rom.
Träffa Adam, Jowe och Krilo. Ska bli himla skoj :P
Grattis Krilo som fyller år imorn. Får fira på tisdag tillsammans för då är det
nämligen jag som blir 21!! wohooo va tråkigt att bli gammal. Anne fyller också år på tisdag :D

Hej

Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Coolt! Synd att du inte fick flyga men då blev det mer tid över till att supa hör jag =)

Det går ingen nöd på dig med andra ord =)

Kram!!

2008-07-20 @ 13:52:46
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis i förskott gumman!

2008-07-21 @ 04:31:33

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0