Milano en andra gang

men kiss. Drog 10 i morse fran nice.
Skulle hinna till milano och byta tag dar. Men a var taget jag akte med forsenat sa nu maste jag vanta 2 timmar samt gora fler byten an jag skulle ha gjort. Hade hoppats pa att kunna sova hela natten pa taget men kommer stanna till i Frankfurt i natt och hanga dar 2 timmar innan nasta tag gar.
jaja, kanner ju till Milano nu sa jag sprang over till mcdonalds och tog mig en mcchicken meny.
Sen sa hinner jag sitta har ett tag ocksa.
Gar planerna som jag vill sa ar jag hemma torsdag. hoppas hoppas. Jag stinker och ar trott.
For mycket nytt pa liten tid!

Mycket att gora da jag kommer hem ocksa. Fixa lagh:en, fira min fodelsedag sahar i efterhand for jag vill ha tarta och har inte fatt nagon annu.
Vill hinna festa hemma i skell i helgen, ar sa pepp pa att traffa folk man kanner igen :)

Tack 3 gringos som fortfarande ar kvar i Nice for en harlig vecka! Hoppas ni far det skoj i Paris :)

Langtar till att kunna lagga upp alla bilder, har haft sa jaaavla roligt och kan latt gora om det igen :)

Halsningar fran Milano

Säg hej till Jenny
Postat av: Martha

Välkommen hem.Sara har åkt första klass mellan Geneve o New York idag blev uppgraderad, Världsklasstyckte vi bägge.kramar

2008-07-28 @ 17:19:32
Postat av: Anna O

Hej! Nu har min lillebror kommit hem och stannar förhoppningsvis hela veckan så du borde haka upp det med han och dra en vild fest nånstans. Det skulle han gilla!

2008-07-29 @ 22:26:01
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Ostkroke i LA

Du ar alltid valkommen att hanga med oss i LA, bara att komma!

2008-07-30 @ 07:16:51

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0