Nice en andra gang

Tillbaka till nice igen, men vadret hangde inte riktigt med denna gang.
vi bor i en hotelllagenhet for vandrarhemmet som jag sist bodde pa var fullt.
Det ar verkligen hogtryck nu med turister som ar ute och reser och man maste vara ute i tid med att boka resa och boende om man vill ha det billigt.
Sjalv bokade jag taget hem idag (aker pa mandag) och aven fasst jag har interrailpasset sa fick jag projsa 1300 spann.
kommer till sverige pa tisdag iaf. Sen far vi se da jag ar i skell igen.
Langtar hem lite nu men det ar nog bara for att pengarna borjar ta slut. Annars hade jag nog stannat mycke langre.
Party on gott folk. Ar lite avis pa er som ar pa pdol. Men jag har det nog minst lika bra.

Har forresten varit ute och luffat i 3 veckor nu idag.... det ni!!!!

Pussar :)

Säg hej till Jenny
Postat av: Isak

Bra jobbat ;) hoppas resan hem går bra, kram!

2008-07-27 @ 01:43:00
URL: http://isakanklew.blogspot.com
Postat av: Sara

JAg är åxå avis på dem!

Fatta och fått se Uggla.. Alex var där. Han såg Uggla..



Kram på dig hottie!

2008-07-27 @ 06:00:06

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0