Nice

Vi fordrev natten i paris ratt bra.
Men sov dock bara ca 20 min.
Vandrade sedan omring dar igar tillsammans med det osterrikiska paret.
Vilken haftig kansla att se eifeltornet for forsta gangen.
Frankrike firade sin nationaldag igar sa det var en helvetes massa folk overallt.
typ en festival hade dom!
Jattefint vader och paris var vackert! :)
Lamnade paris vid 21 igar och sov pa taget inatt som tog mig till nice:
Hittade varldens basta hostel som jag bor pa.
Billigt; frukost; internet. trevligt folk mm!
Party!!!

badade for forsta gangen i medelhavet idag. Sa javla sweet.
Gillar nice sa jag tror jag blir har 3 dagar.
Vill verkligen skriva jattemycket men jAvla cp-ombytta-knappar-tangent-bord!!!!

Men har jag tid imorn sa ska jag forsoka lagga upp nan bild, antar att ni vill se lite??? ;)

Ska ut och spana pa snygga surfarkillar nu haha!!!
Thjoooo

tack alla som skriver. Jatteroligt att lasa :)




Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Hej vännen, så himla kul. Fatta resfeber jag får då jag ser dina inlägg!



Men huvudsaken är att du har roligt.



Jag har fortfarande inte badat, men vattnet i sverige är så satans kallt..



Jag åker ju åxå snart, det börjar dra ihop sig nu..

2008-07-15 @ 21:42:47
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Anna O

Hej! underbart att du kommit fram till Nice nu och fantastiskt att du fick se Paris under deras firande. Min lillebror hade vart avundsjuk på dig ska du veta, han vill ju flytta till Frankrike, bo i någons källare och skriva en bok. Sen har han tänkt få ihop det med hyresvärdens dotter...

That´s my brother!



och JA! jag vill jättegärna se lite bilder från resan. Du ska tro att jag längtat efter lite sånt =)

2008-07-15 @ 23:58:15
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0