på väg till Münster

Jag är strax på väg till Tyskland.
Kommer att vara i Hamburg ca 14 för att byta tåg som går vidare till Münster.
Där ska jag träffa Gerrit. Så ca 17.00 är jag framme.

Jag gruvar mig som fan. Men förhoppningsvis ska det gå bra.

Jag och Stina hade en lugn dag igår. Vi var väldigt lata och vädret var ju inte det bästa heller.
Köpte en film och såg igårkväll och gick en lite prommis.
Himla roligt att få ha träffat Stina igen :)




Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

ojojoj!! Spännande!

Jag gruvar mig också =)

Berätta hur det gick sen när du är safe.

2008-07-09 @ 11:15:02
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0