Paris

Antiligen en dator
Jag ar i paris :)

amsterdam var underbart. Jattefint stalle.
Bodde dock en bit utanfor... Amersfoort.
Hoppade pa taget mot paris vid tva idag. Det blev en massa forseningar for jag tror att nan hoppa framffor taget.
Tankte att jag kunde ta in pa hotell i bryssel sa att jag inte skulle komma sjalv sent till paris.
Men Bryssel var sa javla vidrigt sa jqg vagade inte stanna.
Traffade en harlig snubbe fran Costa Rica pa tagstationen dar. Stackarn hade glomt sitt pass pa nagot hostel.
Nar jag hoppade pa taget fran paris sa horde jag en svensk rost. Hallelulja tankte jag och gick fram for att antligen fa prata svenska.
Sa nu hanger jag med mimmi och agnes har i paris sa jag ar inte sjalv tack och lov. For paris ar stort:
Vi ska vara vakna hela natten sa vi har suttit pa en pub med all varan packning.
Kom aven 2 tyskar, Lucas och Sabrina som jag ska va med imorgon. Far se lite av paris iaf.
Men drar nog vidare imorn igen. Vet ej vart annu.

Hoppas alla har det bra dar hemma. Saknar er som fan men just nu har jag himla harligt. Sa lange jag ar med nagon.
Har varit javligt radd mycket av tiden ocksa.

Kan inte skriva pa det har tangentbordet. Vi far horas en annan dag:)
Skicka garna mess. Blir jatteglad men jag kan inte alltid svara.

puss pa er


Säg hej till Jenny
Postat av: Sara

Jag saknar dig med!

2008-07-14 @ 05:15:59
Postat av: Anna O

Åh! Jag blir hyfsat avis varje gång jag läser här.

Vill också leva det goda, spännande livet som du gör nu!

2008-07-14 @ 10:00:28
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Johanna

saknar dig med!

2008-07-14 @ 19:38:08
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0