Sista dagen och sen hemmat

28 timmar ska jag sitta pa taget.
Borjar resan hem kl 10 imorgon och kommer fram till kopenhamn kl 14.
Ska fixa tag darifran till lund och stanna dar en natt innan jag forsoker fa mig hem till skell igen.
Sa torsdag ar jag nog hemma:)

Vi har legat pa stranden hela dagarna sa nu javlar maste jag vara brunare an manga av er dar hemma:P
Jowe ar nog rodast. Han har fatt varldens roligaste och rodaste branna. Stackarn!

En valdigt glad nyhet ar att jag har fatt lagenheten pa alvsbacka sa direkt jag kommer hem till skell sa flyttar jag in dar :D
Sa da maste alla komma och halsa pa!!

Nu ska jag styra middag med grabbarna. Dom drar till parispa tisdag sa jag onskar dom lycka till med det!

Vi ses snart igen vanner :D

Synd att inte Sara ar hemma bara. Men hon har det tokcoolt i Usa istallet ;)

Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

härligt att du äntligen kommer hem!

och grattis till lägenheten : )

då får vi ha inflyttningsfest båda två ; )

2008-07-27 @ 18:17:04
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Anne

Fan va gött med lägenheten jenny!Jag kommer o våldgästar i september!

Ska hälsa Paul nästa gång jag är på grottan också!



puss puss

2008-07-27 @ 18:54:55
Postat av: Jottan

Grattis till lägenheten! Men himmel är du redan på väg hem igen?!!! Det känns ju som om du åkte jättenyss! Tiden går så fort!

2008-07-27 @ 20:25:49
Postat av: Elin

Åh grattis till lägenheten. Vad skoj för dig! Ja här har man inte fått så mkt sol så du är förmodligen brunast.

2008-07-27 @ 23:23:50
URL: http://elusen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0