Eurotrip i bilder




Här kommer mina resebilder då. Titta och njut och känn er avis!!
Skriver en liten kort förklaring vad jag gjorde på alla ställena.

Lund
Där bodde jag hos min supervän Stina. Hälsade på hennes häst, badade också drog vi till Malmö och träffa några andra som vi partade med. Drog bl.a till en bluespub som var skööön.





Tågstationen i Köpenhamn och Hamburg
Ja där väntade jag....Hamburgs station var häftig må jag säga


Tyskland (Münster, Emsdetten)
Fick bo hos min tyska vän Gerrit och hänga med hans vänner.
Följde med Gerrit och hans vän och kollade på lägenheter, festade lite och chillade i deras replokal.




Amsterdam & Amersfort
Drog då till Amsterdam, svårt att få boende där så jag bodde i Amersfort men hängde såklart mest i Amsterdam och kikade runt.







Paris
Kom till Paris rätt så sent men stötte på 2 svenska backpacker tjejer (Mimmi & Agnes) som jag fick hänga med. Samt 2 från Österike. Vi vakade hela natten. Vi råkade beställa konstig mat. Var även med och firade Franska Nationaldagen.







Nice
Nice var bästa stället. Levde verkligen livet där. Mycket fest, varmt som f*n, bra boende och skönt folk.
Första kvällen förgyllde danska tjejen Katrine min kväll. Hon var party :)
Sen joinade jag resten av kvällarna tillsammans med Amerikanarna & Engelskmännen.
Wohooo för Nice, mitt Paradis!!!



Zimp


Matt



Patrick Superbra liveband!!








Serre Chevalier
Hälsade på min kära gamla klasskompis från Gymnasiet där. Hon jobbar på hotell där över sommaren.
Roligt att träffa henne och parta med en massa shottar och jobbiga fransmän.
Kollade ju även på Downhill och Trail där vilket var nice.








Milano
Blev en natt där för att kunna ta mig vidare till Rom.


Rom
Där mötte jag upp Adam, Krilo och Jowe. Vi gick och glassade runt i värmen och storstaden.
Måste dock säga att Rom var rätt tråkig stad.
Firade även min födelsedag där med lite Italiensk mat och vin.



 


Milano 2nd time
Grabbarna drog med mig till Milano en natt till. Där hitta vi chillparken :)



Nice 2nd time
Ja åsså tillbaka till Nice med grabbarna och känna havet och stekande värme igen
.....också skratta lite åt Jowes bränna!


 

Hemresa
30 timmar med tåg från Nice-Köpenhamn. Med lite byten på vägen. Bl.a Frankfurt om var hade himla mysig tågstation.
Träffade en härlig Mexicansk tjej och Amerikans kille på tåget från Hamburg-Köpenhamn.
Kom hem till Stina och spenderade en natt hos henne igen:)



Skellefteå
Allt som vanligt. Har varit förbi nya lägenheten och fått en nyckel.
Nu ska alla möbler och grejjer in. Får fixa det i helgen och hoppas även på en dunderfest i helgen ;)
Skönt att vara hemma. Men härligt att vara borta.
Haft en kanonskön resa som jag inte ångrar en sekund.
Vill åka nästa år igen och besöka andra ställen som jag såg på vägen eller inte hann med.
Pengarna rinner ju fort ur handen då man är iväg som synd är.

Tack för alla härliga inlägg som jag fått :)















Säg hej till Jenny
Postat av: David

Trodde inte jag kunde bli mer avundsjuk än vad jag redan var. Tack för det :) Ser ut som du haft superkul å varmt! ha de

2008-07-31 @ 22:14:19
Postat av: Martha

Underbart att se alla bilder,du måste ha haft det hur bra som helst,himla kul det unnar jag dej.kramar "mamsen"

2008-07-31 @ 22:32:05
Postat av: Anonym

Underbart att se alla bilder,du måste ha haft det hur bra som helst,himla kul det unnar jag dej.kramar "mamsen"

2008-07-31 @ 22:33:27
Postat av: Isak

Bildbevis är alltid uppskattat :) Mycket uppskattad avrundning på din resa, tack!

2008-08-01 @ 14:27:26
URL: http://isakanklew.blogspot.com
Postat av: johan F som i fanser

vad har adam för sexförbrytarfjun på läppen ? ser tokig ut !men lite cool ... mest tokig :o

2008-08-01 @ 18:46:39
Postat av: kim

satan vilken skön resa du verkar ha haft! man blir ju lite avis :)

2008-08-02 @ 13:55:22
Postat av: Cilla

"Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:" - hahaahaa vart fick du det ifrån?! Guuuuuud va underbart du verkar ha haft, vilka härliga bilder, kul att du träffade folk också! Blire mer tågluff i framtiden då då? :)

2008-08-02 @ 17:57:32
URL: http://zilledillen.blogg.se/
Postat av: elin

Hahaha, nu har jag sett jowes bränna på kort och live (dock mest flagnad), och jag skrattar lika mycket fortfarande på att han lyckas ;)

2008-08-02 @ 23:12:44
URL: http://elinwen.blogg.se/
Postat av: en ostkrok i LA

Lovely, helt fantastiska bilder vannen!!



Ar allt bra annars, ar det pa G lr jufs?

Uppdatera mig min skona bona, jag missar ju allt harborta..

2008-08-03 @ 09:32:27

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0