Brumbrum

Jag är inget utav en bilnörd, men lite skoj äre:)
Men jag sa till min äldsta bror Jonas idag "Jag kommer nog aldrig skaffa en bil, jag har nog inget behov av en".
Vips som det var så satt vi och kolla på bilar och pratade om att köpa en och ha tillsammans.
Typ en golf. Ja mena, varför inte. Då kan jag ju köra små roadtrips.

Men skulle jag satsa stort på bil så hade det varit denna ;)


Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Snygg bil! Jag skulle kunna ha en sån också.. om jag var rik som Zlatan alltså..

Apropå killar så är det verkligen sådär enkelt.



Enligt mig alltså ;)

2008-06-13 @ 20:56:23
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0