Efterlängtade bilder? ;)

Här kommer bilder för mer än 1 vecka sedan. Så titta och njut :)

 
Mina småkorvar :)

Lördag 1

Grillning och solning hos kurren Emma  förra helgen och Lilla Ebba sov gott på gården :)
 

Sen bar det av till Anton W där det var mys på ballen.
     

Akrobatik på väg till Calles.Gick inte så bra för dom så jag visade vart skåpet skulle stå!
  
  

Tisdag

På tisdagen kikade jag, Carro och Sara på balen:)
 

På kvällen var det födelsedagskalas hos Samuel och Linnea. (Bed of Roses all night long)
   
     

Onsdag

Solig dag och hängde vid älven ett tag
   (Jante, Sebbe, Adam & Biggy)

Onsdagkväll träffa jag Jessica, Adam, Fredde och Sebbe i ett hörn.
     
Torsdag


Torsdagkväll blev det fest för fulla muggar, började hos Dahlqvist och hans kattgranne Orvar.
   


Hälften slockna innan 22 så jag drog till Moröhöjden, full och glad och jätteskoj :)

  
  

Efterfest hos Jonne, det här är hans katt Tiger och Tiger är en tjej :)
 

Lördag


Var bakis fredag men på lördan var det dags igen. Hos Sara, full rulle med vinboxen :)
   
  (David, Lotta, Cilla, Elin, Anna och Sara)

Sen drog vi på Station.
  

Sen max i 1,5 timme på trotoarkanten.
  

Och det här är bara början av sommaren :P


Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Så himla fina bilder vännen :)

Vad kul att se dig idag förresten, jag har renbäddat så du är välkommen närän du vill!

2008-06-09 @ 17:13:01
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Elusen

så härliga bilder! Du har så rätt, det är bara början på sommaren och det kan bara bli bättre:)

2008-06-09 @ 20:52:43
URL: http://elusen.blogg.se/
Postat av: Nattugglan Ostkrok

David and Jenny sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G...

2008-06-10 @ 03:25:26
Postat av: Anna O

Vilka bilder! Vilken mastodontbloggning!

Är det du som klämmer dig fast på killen mage under akrobatiken?



Hahahah förresten åt Saras kommentar. Jag och hon är ju sånna suveräna mäklare alltså =)

2008-06-10 @ 11:52:45
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0