Flaka

Jag har hjärt och lungräddningskurs imorgon.
Så jag ska slagga på hotellet några timmar innan.
Efter kursen drar jag med mamma till Flakaträsk.
I Flaka bor min mormor och morfar.
Var längesedan jag var där.
Så det blir nog skoj :)

Skulle nog behöva en hjärträddning på mig själv.

Säg hej till Jenny
Postat av: Sara

Tack för denna vecka vännen, vi klarade det ju galant!

2008-06-16 @ 04:17:57
Postat av: David

Grattis grattis för första nattveckan :) nu är det bara sova

2008-06-16 @ 09:43:14
Postat av: Elusen

Nu var veckan över!! Bra jobbat! Hur har dagen gått? Har du lyckats hålla dig vaken hela dagen?

2008-06-16 @ 20:59:52
URL: http://elusen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0