Flyttrace

Jag fick sova i en säng inatt/morse/dag. Jag känner mig som ett litet afrikanskt fattigt barn som blir hur glad som helst av inget alls. Men skööönt vare!!
Däremot höll småtrattarna Kissan och Missan mig vaken minst halva tiden, men det gjorde inte mig något.
Alla grejjer står i mitt gamla rum i Burträsk nu. Där har jag inte bott på snart 5 år.
Men soffan min finns nu hos Tobbe och den är min nya säng några veckor framåt.

Ohj vad jag och Sebbe var duktiga idag alltså.
Tack för hjälpen :)

4 nätter kvar sen har jag och Sara sommarlov.....1 vecka :)

Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Skulle inte du bli sambo med Sara?

2008-06-12 @ 21:19:25
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: sara

Bara 1,5 nätter kvar nu..

2008-06-14 @ 03:27:01

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0