Idag

Idag skulle jag ha vaknat i min sköna säng bredvid Sebbe.
Vi skulle ha stigit upp och gjort iordning en picknickkorg med baguetter, kakor och dricka.
Åkt ner på älvsbacka till Sebbes pappa där Sebbe har sin båt och hoppat ner i den.
Det skulle ha varit kanonväder :)
Vi skulle åkt ut mot havet, slussat i bergsydammen vilket jag aldrig provat.
Sen skulle vi ha åkt och åkt tills vi hittade en lugnt fint och mysigt ställe att vara på. En ö kanske?
Vi skulle ha legat i gräset och pratat om saker som vi gjort tillsammans, om saker vi inte hunnit gjort tillsammans.
Om saker som vi pratat om förr och saker som bara är. Vi skulle ha så roligt tillsammans.
Vi skulle ha pratat om den här dagen men för 2 år sedan. En av dom lyckligaste dagarna av våra liv.
Vi skulle hållit om varandra som om man aldrig ville släppa taget.
Vi skulle kyssa varandra och säga att vi älskade varandra.

Men idag kom aldrig :(

Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Jag sympatigråter med dig vännen.

Idag gör jag det.

Imorgon skrattar jag med dig.

Kom ihåg det. En känsla, en dag är inte skrivet i sten, bara en känsla, en dag...

2008-06-10 @ 11:56:57
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0