Litet rött hus

Jag har köpt hårfärg.. så nu ska min fula utväxt bort!
Jag har dessutom fått en spelning under midsommar. Det är värt. Mycket pengar för lite tid :)

Har inte så mycket att skriva.
Händer inte så mycket. Hoppas på något svinroligt snart som verkligen får mig glad :)

Hoppas på att få komma hem till katterna och sebbe nån dag. Skulle kännas skönt.

Men tills vidare.. hoj!


Säg hej till Jenny
Postat av: Emma

Whoooooa!
Shit va ball! Vi är ju släkt, det är ju rätt uppenbart när vi båda två lyckats hitta bilder på rainbow bright?!! =) hahahahahaha. jag garvar ihjäl mig! =) hahahahahahahahahahahahahahahaha...
Tack för ikväll min vän! och hoppas du blev nöjd med håret!
kraaaaaaam

2008-06-02 @ 23:25:29
URL: http://emmeeh.blogg.se

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0