Mina partypeople

Tänkte presentera människorna som ska göra min resa förgylld på vägen:

Först har vi denna partypingla och supervän Stina
som jag ska bo hos i Lund nån dag :)


Det här är tysken Gerrit som varit här och hälsat på för 2 år sedan.
Han bor i Emsdetten där han ska visa mig runt.


Sen har vi tjejen till höger. Anne, som jag gick gymnasiet med.
Hon bor i Franska Alperna över sommaren och vi fyller åt samma
dag så det blir perfekt att fira våran 22 juli tillsammans :)


Dom här tre coola killarna möter jag upp i Rom. Yeeeaah!!
(Adam, Krilo & Jowe)




Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Hej det är Sara här, jag tjuvlånar Annas dator.. Hej hej på jennys vänner!



Vi far förresten strax, jag ringer dig närsomhelst, kram!

2008-06-28 @ 18:24:29
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Anna O

Hej hej. Riktiga Anna här.

Tack för igår!

Snacka om att göra succé! ;)

2008-06-29 @ 13:01:31
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0