:´(

Jag vet inte vart jag ska ta vägen
Bor hos Tobias nu

Varför? Jag vet varför men vaför?
Nej vad jag inte ville detta
:(



Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Du får ALLTID bo med mig.
JAg finns här för dig vännen :)

2008-05-29 @ 02:48:37
Postat av: Jottan

Du är ALLTID välkommen hit om du vill prata eller slagga. Kram på dig!

2008-05-29 @ 09:11:43
Postat av: Anna O

Tjanna! Vi pratade ju nyss i teflonen men jag fick liksom inte nog så jag tänkte skriva lite här också.
Vad, vet jag inte men nåt borde jag hitta på..
Typ..
Jag ser We own the night nu på datorn och den verkar ganska bra.
Annars såg jag Guldkompassen och National treasure för nån dag sen och de var riktigt bra båda två!

Nu får du ta hand om dig, eller låta Sara göra det. She knows what she is doing.
Av mig får du massa virtuella kramar!

2008-05-29 @ 16:30:34
URL: http://detmanintevet.blogg.se
Postat av: Roland

Hörde vad som hade hänt.
Beklagar! Det är tungt för stunden, men du kommer att komma över det!

Kram Rolle

2008-05-29 @ 18:45:24

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0