Helgen

Nu är jag hemma efter en tokhärlig helg. Jag är helt slutkörd :P
Fest 3 dagar och åkning 4 dagar. Tro mig att träningsvärken finns.
Här är lite bilder ifrån helgen som kan va roliga att se :)


Först Valborgsgrillningen med Sara och Sebbe

Glidande i älven med båten

Vandrarhemmet i Vassijaure (tror jag det hette)
Checka in tapeterna :P

image50
f.v Erika, Lisa, David, Markus och LJ




Kusin Lisa och hennes David
Min vän Mange som jobbar i Riksgränsen den här säsongen




Sista dagen så sög vädret. Så några killar från gänget bjöd på show.
Dom byggde ett hopp och hoppade rakt ut i vattnet.
FATTA ISKALLT!!

Markus
LJ
David och Hurtibullen


Säg hej till Jenny
Postat av: Isak

Såg inte dumt ut det dära, förutom vattenplaskandet :P

2008-05-05 @ 12:41:39
URL: http://isakanklew.blogspot.com
Postat av: Jottan

å så härliga bilder!!!

2008-05-05 @ 13:45:46
Postat av: fröken ostkrok

herregud så kul!!

Jag är mäkta avis!

2008-05-05 @ 23:16:22

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0