Jag har en vän

Vi hade möte på jobbet kl 15 idag. Vi fick en massa chokladmousse att käka så jag blev fet.
Efter jobbet drog jag på arbetsförmedlingen och sa upp mig. Så himla skönt att slippa gå dit hädanefter :)
Ska följa kussen Emma till Solbacken och handla om ett tag.

Sara du måste bjuda mig på popcorn nån dag *blink, blink* ;)

Jag har en vän som heter Stina. Hon drog till Lund med sin kille i höstas. Har sett hon en gång sedan dess. Jag saknar henne otroligt mycket. Lund är ju en bit bort så att säga. Men till hösten ska hon nog flytta till Uppsala istället och då blir dt ju betydligt lättare att hälsa på. Helst nu när jag kommer ha fast jobb för då kommerjag ha råd dessutom att pysa ner :)

Middag: Fiskpinnar och Makaroner MUMS

Säg hej till Jenny
Postat av: Jottan

Va?

2008-05-07 @ 17:26:07
Postat av: Isak

Haha helt rätt middag iallafall! Med ketchup ska de vara också :D

2008-05-07 @ 17:43:52
URL: http://isakanklew.blogspot.com

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0