Old times

Brorsan Tobbe gjorde mig sällskap till en film igår. Det räddade min kväll. Ville inte sitta själv en fredagkväll.
The Kingdom, huvva vilken spännande film det var :)
Mycket film för min del. Såg Big Fish i morse.
Vaknade ensam, usch det var inge roligt. Men jag hämtade Sebbe på en parkering i stan, han hade somnat i soffan på efterfesten.
Drog på vårmässan en sväng, var roligt ett ...tag.
Såg Room Service killen som är från Gotland, åt en munk, smakade Langos för första gången... det var varken gott eller äckligt.
Fan va peppad jag är på en jättefet grillfest. Kan inte nån styra?? :)

Hittade lite Old-times bilder :)
Erik, Krilo, Aaro & Stina
Stina & Jag
Sebbe, Krilo & Gustav (Rolig helg i Stinas stuga )
Andreas, Sebbe, Gerrit & Kim (När jag fick tyskt besök, dom bjöd på whiskey & cola)


Här är världens härligaste klass (musikare....jajjemen)


Studentbalen Jag och Simon
image71


Sådär, lite roligt att kolla på kanske?? Kan lägga upp mer någon annan gång :)

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0