Rätt ska va rätt?

image75

Hello vänner och bekanta. De bekantas vänner och vännernas mammor :)

Idag skiiiner solen men fan svinigt kallt ute ändå :(
Steg upp kl 7.20 ungefär sådär som vanligt en jobbardag.
Kom till jobbet och slutade 11.15. Måste hoppa in natt i natt.
Synd bara att det är omöjligt för mig att sova på dagen då jag redan en gång vaknat.
Så jag tänker försöka trötta ut mig genom att städa lägenheten.

Jag hade förövrigt en jätteknasig dröm inatt. Eller kanske inte knasig, bara det att nästan alla som jag någon gång har stött på var med i drömmen. Japp, det var husfest. En gigantisk sådan. Wohooo!!

         Här är lite bra grejjer som man kan tänka på:

  • En man får inte avfyra en pistol då hans kvinnliga partner får en orgasm. Denna lag är verksam Connorsville, Wisconsin.
  • Gravida kvinnor har rätt att kissa var som helst, inklusive i polismäns hjälmar
  • I Alabama får man inte ha ögonbindel när man kör bil.
  • I Cali, Colombia, får kvinnan endast ha sex med sin äkta man. Första gången de ska ha sex så måste kvinnans mamma vara i rummet och bevittna akten.
  • I York är det fritt fram att mörda skottar som är beväpnade med pil och båge.



Säg hej till Jenny
Postat av: Angelica

Phju, skönt att man bor i los Suéde, skulle inte vilja byta plats med det där paret i Colombia...

2008-05-14 @ 16:50:30
URL: http://angeland.bloggspace.se

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0