Dåligt av oss

"Fasen va fint, det snöar" tänkte jag då jag vakna
och tittade ut genom fönstret.
Tog på mig min snowboardoutfit och
när ävn Rox hade gjort de så tog
vi brädan och skidorna och började gå mot backen.



Eftersom allting vägde bly så kom vi på att vi kunde försöka lifta
för vi hade inte så mycket tid till att gå innan backen skulle stänga.
Så där stod vi med tummen upp vid vägkanten.




Antagligen var vi för osnygga för att få skjuts så
vi gav upp och drog hem och började blanda drinkar.
Rox som gått barskola på Mallis kunde sina drinkar med stil.




Fest ikväll och tidigt upp imorn för att komma sig till backen
i tid imorgon för nu ligger det ett härligt lager med puder på marken:)
Trevlig helg gott folk!



Säg hej till Jenny
Postat av: Sara

Hahahha, JA du ringde vännen!

Full som skjutton (även idag) men det är alltid underbart att höra din stämma, aprak eller inte :)



Jag lovade dig att ringa imorron, eller läs idag, efter 18, så jag antar att du komemr fr backen då..

Så vi hörs sen idag då kompis!!



PUSS

2008-11-30 @ 04:16:13
Postat av: Sara

BTW, skitafin jacka!!!!!!!!

2008-11-30 @ 04:16:30
Postat av: Johanna

fasen vilka glidar dagar du verkar ha! : D

2008-11-30 @ 20:23:25
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Sara

Så himla kul att du ringde vännen!!

Vi hörs imorron, borde fira min ledighet med ett vinglas eller nått..

2008-12-01 @ 03:35:07

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0