I´m an alien

Hitills har jag inte träffat en enda norrlänning här.
Jag är ensam bland en massa norrmän,
sthlm:are & gbg:are.
Dom kommenterar lite hur jag använder ordet fara.
Malin & Rox som är från gbg säger Termobyxor
istället för Täckbyxor.
Ja idag sa jag till Danne (från skåne)
-men vad din bil lever om.
Han fattade noll.

Inte alltid göra sig förstådd :)

Säg hej till Jenny
Postat av: anne

hahaha det där känner jag igen nå jeeeevulst!

2008-11-18 @ 13:28:37
Postat av: Fröken Ostkrok

Hahhaha, jag vet, de fattar inte alls svenska de rackarna.

Men stå fast i dina fara och börs osv.. norrlänska kickar ass!





Du MSN, jag har en ide för sommaren, jag kommer att åk, vill du haka är du välkommen :)



2008-11-19 @ 00:11:23
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0