Jenny has arrived

Ja jag har kommit fram.
Satan så mysigt jag bor.
Det är bättre än vad jag kunde föreställt mig :)
Vi bor 4 stycken i ett litet hus
helt nyrenoverat och fräsht.
Mikaela är ena tjejen och är den första och enda jag 
har träffat än så länge.
Hon har dock med sig sin vän också och båda två är toksköna.
Känns superbra just nu.
Imorgon ska vi dra och starta säsongen med lite snowboard-åkning.

Hoooj så länge :D

Säg hej till Jenny
Postat av: Sofiakristina

Nä! ååååååh va avundsjuk jag är! Jag vill oxå vara där nu. Men det braiga är att jag kommer ju snart !

2008-11-10 @ 19:25:21
Postat av: Jottan

Bilder jenny Bilder!!!!

2008-11-10 @ 19:56:52
Postat av: Anonym

nåhäää! vafan orättvist du! ja vill me åka! puss

2008-11-10 @ 21:21:53
Postat av: Sara

såklart att du har :)

Jag tänkte såklart på dig då.

DU glömde förresten bacon i frysen, hahahah, det lär nog ligga och vänta på dig då du kommer hem med.



Jag berättade för MAgnus du vet våran dirre om att du jar snö, han var lätt avis :)

2008-11-11 @ 01:43:33

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0