Oslo Spektrum

Har kollat upp vilka konserter som kommer till Oslo framöver
eftersom jag är grymt sugen på att dra å kolla på nån
om man får chansen att se något bra.
Fann dessa iaf:

Oasis (Redan sett en gång)
Elton John (För nära inpå för att jag ska ha råd med det)
Metallica (Är i Juni och då är jag hemma i Skell igen)
Peter Jökacks julkonsert (Han har ju ändå rösten till Alladdin....)

Får hålla mig till afterski-banden här i Hemse helt enkelt!!

Säg hej till Jenny
Postat av: Sara

Doood, det blir nog inge canada, för dyrt..

Men du, kan du kolla upp vad det skulle kosta mig att komma till dig och hänga?

Jag går av den 26/12 så jag kan komma då och stanna i en vecka. typ.



Spanks!



HA en skön dag!!

2008-11-13 @ 02:19:26
Postat av: Johanna

haha men jöback vore väl nått? : P

2008-11-13 @ 06:11:39
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Sofiakristina

2008-11-13 @ 09:42:28
Postat av: Sofiakristina

Oasis skulle jag vilja se! :D

2008-11-13 @ 09:42:58
URL: http://sofiakristina.blogg.se/
Postat av: anonym

kolla www.rockefeller.no - där spelas alla bra konserter.

2008-11-18 @ 01:14:02

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0