Pineapple express

Jag tog beslutet att vandra bort till backen idag.
Motvind och kyligt om kinderna.
Ingen åkning denna dag heller dock
och nu ska jag tydligen jobba resten av veckan så jag hoppas
på att få mig ut i helgen.


Jag träffade iaf Mikaela, Marcus & Oskar
på cafeét där uppe.
Sedan drog vi till grabbarna och kolla film.

Imorgon åker jag och mina sambosar till Ål
och jobbar. Hoppas på att vi kan stanna av i Gol
på vägen hem så jag kan besöka Sprithyllorna.
För ska jag köra på 6-pack cider så lär jag bli ruinerad!








Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

sötnos : )

2008-11-19 @ 06:11:20
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0