Bojkotta Wasa-bröd

Jag sover himla bra i min lilla 90s säng.
Klantade mej dock då jag åkte bräda och ramlade
och fick railen i magen så nu har jag ont i revbene.

Här har vi utsikten från mitt sovrum :)


Sen så gjorde jag min rutin att käka 3 husmans och en banan
som jag gör varje morgon. Då jag ätit hälften av den sista mackan
så tyckte jag att det gick väääldigt segt att tugga.
I min förskräcklse upptäckte jag en gummisnodd som var
inbakad i mackan!
Vafaaan Wasa-knäckebrö, det här ska ni få faaan för!!



Ja sen kom Terje (bossen) och hämtade upp jag och Roxanne och
guidade oss runt i Hemsedal med hans bil.
Han är himla schysst och jisses vad hemsedal har mycke att erbjuda.
Gött jävla nice äre.

-12 grader har det varit idag!




Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

vad säger du, shit så äckligt!!!!



Kontakta dem o hota m media om du inte blir VÄL kompenserad.



DÅ kommer det kanske husmasns 4 life..

2008-11-13 @ 15:25:46
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0