Sara

Låt mig presentera en superpingla!
Jo jag blev så himla glad idag då
jag såg att ett vykort samt ett stooort kuvert
till mig i brevlådan på Ica:)
Det var från min kära vän Sara.

I det stora kuvertet låg det n hög med
bilder så direkt jag kom hem så
valde jag ut några bilder och pimpade väggen.
Tack så hemskt mycket kompis.
Du är guld värd och ha tålamod så ska
nog något ploppa ner i din låda också ;)



Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Så kul att du fick det :)

Tjohoo!! Ja jag visste inte vilka du skulle gilla så jag sejfade och tog en massa.

(Skickade även tejpen, just in case sånna åxå var asdyra)



Gillar du simpsons förresten?

Jag har en sån affisch (gansa stor, svart/vit/grå) som jag även kan skicka.



Jag ska även på solbacken imorron, så jag kan kolla där om jag hittar några. Fanns inga bra på stan..

Men jag lovar kika åt dig imorron :)

2008-11-21 @ 00:08:39
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0