Cribs Hemsedal

Min första dag på Ica Hemsedal
gick bara fint. Fick sitta i kassan det första jag gjorde
och det var väl inga tokigheter där inte.
Jag är himla glad att Norge inte har Euro,
tänk va tokig jag skulle bli på alla småmynt.
Nej jag klarade av en dag där galant.


Imorgon ska jag gå och fixa mitt skattekort,
se om jag kan få billigare säsongskort
samt åka och kolla på Ica:t som ska öppna
uppe vid skidcentret dn 4:e Decmber.

Här har ni förresten mitt crib.
Har bara tagit på övervåningen.
Nedervåningen består av Roxannes, Malins &
Mikaelas rum och därför håller jag inte till där så mycket.



Här har vi hallen samt mitt-kan-man-säga badrum!


Här är mitt rum, lite snålt med grejjer, men jag tänkte köpa nån blomma
och försöka fylla väggarna med nåt skoj så småningom.



Här har ni köket.


Vårat se på film och dricka te hanout ställe


Jag läser och försöker bli norsk, hemsedal-smart.


Säg hej till Jenny
Postat av: Jottan

Men du jenny det såg ju jättefint ut!!!!! Vad tur du haft!

2008-11-12 @ 20:43:33
Postat av: Fröken Ostkrok

Så himla fint det är hos er!!

Lovely!



Tack för picsen

2008-11-12 @ 21:00:02
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: David

Såg ju sktfint ut! Grattis till fint crib

2008-11-12 @ 21:22:04
Postat av: Sofiakristina

Jag döööööööör jag dör jag dör jag dör

2008-11-13 @ 09:45:07
URL: http://sofiakristina.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0