You say goodbye, I say Hello

Jag skulle försöka omformatera datorn själv igår.
Något jag aldrig tidigare har provat men tänkte vafasen,
så mycket kan väl inte hända.
Ja så jag låg på Saras golv och hade David som support i telefonen.
Tokbestämd att jag skulle ta tag i det nu innan jag drar till Norge,
men ack. Efter att ha läst lite i instruktionsboken och
några väl valda varningsord från min support så blev det inte av.
Fick ju dock mer tid tillsammans med Sara, ett sista häng med henne.
Inte lätt att gå därifrån då tårarna började rinna nerför hennes kind.
Men hon vet lika mycket väl som jag att "pang" så har det gått
några månader också ses vi igen :)
Kommer sakna den PartyPinglan riktigt mycket.





Säg hej till Jenny
Postat av: Sara

Nooo jag kommer att sakna dig mer..

2008-11-07 @ 15:00:08

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0