Blodgivare

Jag har precis varit på blodgivningen.
Låtit dom snälla tanterna där sticka hål på mig.
Jamen oj vad man blir ompysslad!
Idag fick jag ett par vantar av dom också fika såklart:)
Tack!

Vill man hjälpa till på ett enkelt sätt så tycker jag att man kan lämna lite blod.
Jag själv kanske behöver någon annans blod nångång.
Jag hatar att ta spruta i armen och stick i fingret, tycker det är väldigt obehagligt.
Men det är ju en så kort stund som jag behöver utsätta mig för det.
4,5 dl tar dom varje gång (ca 2-3 ggr per år).
Klicka här om du känner att du också vill göra lite nytta

Säg hej till Jenny
Postat av: Anonym

fikat är grymt gott! : D

2008-10-01 @ 19:02:44
Postat av: Jottan

Men så snäll du är! Jag skulle också vilka ge lite, men sparar till Stickan just nu.

2008-10-01 @ 20:45:55
Postat av: Martha

Vad du är duktig som lämnar blod. Jag har jobbat på blodcentralen i 20 år,synd att jag inte är kvar där,för då hade jag då fått träffa dej ngn.Kramar Saras o Davids mamsen

2008-10-01 @ 22:45:42

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0