Ett himla massa bärande och ikväll måste jag spela vuxen

Jag tvingade mig upp klockan 11 idag.
Har fått låna Jonas bil hela dagen och jag har verkligen glassat
i den. Tryckt på gasen och känt mig cool. Elller ja.... :)
Hursomhelst så lånade jag den för att hämta resterande saker
uppe hos Sebbe på Getberget.
Trapper upp och ner och tungt och ja ett bra träningspass för min del.


När jag var klar med det, så svängde jag förbi Josse en sväng och sa hej.
Jag fick kakor med mig hem, så snäll :)


Nu ska jag dra till Btk. Jag ska nämligen jobba på ungdomsgården ikväll.
Hur gör man det? Jag är ju själv som kidsen!
Nämen det går nog bra, har ju brorsan där också att arbeta med.
Kommer hem ikväll igen :)

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0