Fröken Ostkrok lyckas igen

Fick precis ett himla roligt samtal av min vän Fröken Ostkrok
som befinner sig i Sundsvall över helgen.
Jag berättade snabbt min lördagkväll för henne och hon
berätta om sin.

Sara: Jenny, gissa vem som ragga på mej igår,
du kommer aldrig att tro det!

(Jag kom fram att det måste vara en kändis av något slag)
Jenny: Njaaa, jag har iingen aning

Sara: (fnitter) Jo duvet, pappan i Teliareklamerna!

Jenny: (asgarv)

Sara:
(asgarv)

Ja, hela den där historien hörde jag inte riktigt men han
gurglade tydligen när han prata,
tror det berodde på dialekten också var han ju gammal
så han fick gå hem själv.

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0