Jenny = upptagen

Jag skulle verkligen kunna sova hur länge som helst.
Tur att Sara fick mig att kliva upp.
Ja så jag drog till henne, hann fynda saker hos henne samt stränga om
gitarren hennes innan vi gick på en kortare promenad.
Men nu ligger jag i soffan igen. Börjar jobba kl 22.

Har skrivit en lista som måste göras i veckan och jag är en
upptagen person har jag kommit fram till.
Jag har mycket att se fram emot nästa vecka dessutom.
Jag och Sara planerar en resa till Umeå med övernattning, kan bli trevligt.
Ja också en massa annat också :D

Nu ska jag dra iväg till Johanna och säga hej innan jobbet.
Puss på er!

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0