Lilllördag

Stan var döööd igår.
Men vi höll stämningen uppe.
Drog som sagt på calles med Sara, Anton & Dan.
Oj så god mat och trevligt det var.
Dan vek av tidigt för han skulle upp tidigt.
Resten av oss drog på Olles och fortsatte där.
Även Anton vek av efter ett tag och kvar var bara tjejerna.
Jag och Sara insåg att kvällen blir inte mycket mer än såhär
så vi började våran färd hemmåt.
Vi låg mest på marken och skratta ihjäl oss för det mesta
så det tog ett tag att komma hem.
Cykel ska man aldrig ha om man druckit något glas vin märkte jag.
Jag såg Sara trilla av minst 3 gånger på vägen.
Inga tårar dock, bara skratt =)

Väl hemma slog jag på en film och somnade såklart på soffan.
Vid 5 vaknade jag, försökte se filmen en gång till men det var hopplöst
så jag gick till sängen och fortsatte sova istället.

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0