Men snygg!



Ännu en kväll med min vän Sara.
Ikväll avstod vi från alkohålen och lät gottigheterna ta över.
Film och snygga hunkar var vad som gällde och sexiga ena blev
vårat huvudtema för kvällen.

Och spår efter onsdagkvällen kunde man se på Sara
för hon hade blåmärken lite här och var!

& ja, LIGGA TACK!



Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Hahhaha, ja jag vet de börjar synas ännu mer idag..



Du jag kan inte sova idag heller, är vaken nu.

Ett äpple senare så tror jag att jag ska ta m Fjoll på en prommis ute.

VI får se hur det går

2008-10-10 @ 07:54:39
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0