Nedräkning

Idag är det ca -6 grader i Hemsedal.
Det ligger lite snö uppe på topparna och väntar på mig.
Det är nu 9 dagar kvar tills jag sätter mig på tåget till Oslo
och 12 dagar kvar tills jag anländer i Hemsedal mitt nya hem för vintern.







Säg hej till Jenny
Postat av: anne

ja önskar dig all lycka i hemse, kanske kanske kommer jag å hälsar på, får se hur saker och ting utvecklar sig, ha! :P puss

2008-10-29 @ 18:33:48
Postat av: Johanna

hur går det med gg? vill du låna sista delen? : )

2008-10-29 @ 19:19:33
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Martha

Jag önskar dej en trevlig vinter i Norge och hoppas vi får träffas efter din vistelse där.kramar "svärmor" i mina drömmar hihi.

2008-10-30 @ 20:59:23

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0