7 års olycka framför mig?


Nog var det troligt att jag skulle krasha spegeln.
Kommer jag vara olycklig nu i 7 år?
Jag känner mig inte  direkt mindre lycklig och inte har nån olycka hänt heller..

Nätterna går otroligt fort och nu är det bara 2 jobbarnätter kvar.
Sen blir det sitta-uppe-och-se-GG-nätter.

Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Jag tror det funkar så att om du her sönder en spegel så kan du liksom sätta upp spegeltecknet och skicka olyckan vidare. Den som liksom råkar stå där din handflata pekar, den får olyckan. Såvida inte den personen lyckas sätta upp spegeltecknet också, då kan det resultera i en neverending spegelduell.

Passa dig för sådana!

2008-09-20 @ 14:57:10
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0